موسسه تولد نو تندرستی
مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك دارای شماره ثبت 29107 تحت نظر بهزیستی

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد به نقل از روزنامه تهران امروز، بخش اعظم آنان در گروه سني 25 تا 34 سال قرار دارند و به واسطه حضور در سن باروري اغلب كودكاني نيز دارند كه زخم خورده اعتياد هستند.‌هرچند آمار اعتياد زنان نسبت به مردان كمتر است اما پژوهشگران مي‌گويند آمار 9‌درصدي زنان معتاد از جمعيت يك ميليون و 350 هزار نفري معتادان كشور رو به افزايش است اما اين روزها آمارها گوياي آن است كه به ازاي هر 8‌مرد معتاد، يك زن معتاد در كشور وجود دارد.

از جراحي‌هاي زيبايي گرفته تا مصرف داروهاي آلوده به روانگردان‌ها، زنان ايراني اين روزها مشتري پر و پاقرص هر آنچه هستند كه آن‌ها را زيباتر كند.

انگار مواد روانگردان هم همين نقطه ضعف را نشانه رفته‌اند تا آنجا كه چندي پيش فيروزه جعفري رئيس اداره پيشگيري، درمان و كاهش آسيب اعتياد وزارت بهداشت نسبت به اعتياد زنان در سايه برخي سالن‌هاي آرايشي و ورزشي و تبليغ موادمحرك تحت عنوان «داروهاي لاغري» و «كاهش وزن» هشدار داده بود. اين بار نيز اين مقام مسئول از «افزايش جنون زنان بعد از مصرف مواد در کشور» خبر داده و مي‌گويد: «چاي سبز و قهوه تقلبي حاوي مواد محرک، صنعتي در بازار عرضه شده است. گزارش‌هايي از زنان مصرف‌کننده در دست است که دچار جنون شده‌اند و به سمت مصرف شيشه رفته‌اند. اين مواد با بسته‌بندي‌هاي متفاوت و اسامي مختلف عرضه مي‌شوند و گروه مخاطبان خاص مانند زنان و جوانان را هدف قرار داده‌اند.»

10 كيلو در 10 روز فريب است

كافي است به



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 12:54 :: نويسنده : مرتضي عربي

درباره وبلاگ

موسسه تولد نو تندرستی با افتخار آمادگی دارد در صورت هرگونه سوال در مورد درمان جدید(مواد محرک) و نیاز به مشاوره و بستری عزیزان در عذابتان بصورت رایگان از خدمات مشاوره این مرکز بصورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی بهره مند شوید.تلفنهاي تماس عباس مشهدی ابراهیم (میدانی)09123474418وعلی طاهری09125242982 شماره تلفن ثابت36695663
پيوندها
">nod

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك و آدرس tavalodisabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان